torstai 19. joulukuuta 2013

No vähä oon investoinu

No sehän ei oo uutta, et mulla karkaa mopo. Myöskään se ei oo uutta mulle, et kivoissa vermeissä reenaaminen ja elo on mukavampaa... Ja tykkään kun on vaihtelua- reenivaatteissakin. Mä en enää viiti ostaa ees ns normivaateita, koska se on ihan toivotonta. Tänään viimeksi koetin Zarasta keksiä ostettavaa, kun lahjakortti oli menossa vanhaks. Oon nimittäin nyt NIIN ongrlmakokoa. Paidat, jotka istuis mahasta, ei mene hartioista ja käsistä ja yläkropalle sopiva koko on massulle teltta. Housuissa sama. Perse ja reidet ei meinaa mahtua kyytiin ja jos ne mahtuu kyytiin, on vyötärö iso. Argh! Ja kun tietää (toivoo) et tää vaan pahenee tästä...niin en ees koeta. Panostetaan reenivaateisiin- ja onhan collarit mukavat :) Et varokaa vaan tutut, tuun häihin ja hautajaisiinkin jatkossa collareissa!  :D

Mutta ne hankinnat.... Sport Directille meni taas pieni tilaus. Hups ja oho. Minä vahingossa taas. No siellä ne kamppeet on vaan NIIN hyviä ja hinta-laatusuhde enenmmän kuin kohdillaan. Tilasin jotain joululahjoja ja sitten itelle vähän collareita;



Noi perus Lonsdalet kahdessa eri värissä. Ennestään mulla on harmaat harmailla raidoilla, nyt tuli mustat pinkillä ja harmaat oranssilla. Ai että kelpaa. Vielä sinne jäi muutama kotiuttamisen arvoinen väri. Lisäks tuli juomapulloja iso kasa, vähän alusvaatteita ja Puman musta perushuppari. Paypal ja visa kiittää.

No tämähän oli vasta alkusoittoa. Mulla kun sattuu olemaan tuo kakkostyö jossa on aika paljon houkutuksia kokoajan ympärillä...


Uutta takkia olin halunnut jo pitkään. Sellaista siistiä, jossa viitsii kaupungillakin pyöriä, mutta silti sporttista. Lämmintä, tuulen ja veden pitävää....ja sellaiset on usein rumia. Mahdollisimman monikäyttöinen ja pitkäikäinen... ja siellähän se meillä yksi päivä seinällä köllötteli; tämä Haltin ihanuus, joka on Tanja Poutiaisen suunnittelema. Heti katoin et toi se on....vapisevin käsin katsoin hintalappua ja ai saakeli että vihlasi. Asiaa kuitenkin muutaman viikon sulateltuani ja henksualen selviteltyäni menin takin ostamaan ja pakko sanoa et enemmän, kuin joka pennin arvoinen! Takissa on 30 000mm pito vedelle, eli käytännössä se menee sadetakista. Pitää täysin tuulen, on lämmin. Lisäksi takissa on erillinen irrotettava sisätakki, lämpöpaneelit joilla saa säädeltyä takin lämpöjä, monenlaista huppua, säätöä, taskua. Unelma. Ja istuu slimmisti päälle, mutta joka suuntaan joustavan kankaan ansiosta ei ikinä kirraa mistään. Ah!


Tää Adidaksen treenipaita oli ihan puhdas heräteostos..."koska eihän se nyt paljoa jää maksamaan". No, tääkin on niin supermukava ja istuva päällä, et mä viitin pitää tätä muutenkin, kuin vaan treenatessa. Ja ai että musta on ihana, kun treenivaatteissa on nykyisin värejä!



Myös uudet salikengät on ollut etsinnässä jo jonkun aikaa. Pakottavaa tarvetta ei ole ollut, mutta "oon vaan halunnu uudet" ja oishan se jalallekin ihan hyvä saada vaihtelua niihin Lonsseihin. Niinpä monien monien sovitustuokioiden jälkeen päädyin näihin karkkeihin! Nämähän on junnupuolen kengät, mutta just hyvät mun hassutassuun. Ja on sitä väriä!


Viimeisimpänä esittelyyn uudet treenipökät jotka on jatkoa mun "härskit treenihousut" sarjalle, eli lihashousujen seuralaiset, mun "cyber-housuiksi" ristimät ihanuudet. Nämähän tuli kahdessa värissä, tässä ja valkoisella pohjalla mustat "luut". Tsaijai! Vähänhän nämä keräs salilla katseita, mutta ihan sama, harjotellaan Lahtea varten jo nyt :D Housujen kuvaajakin kyl totes, et "Jumalauta tota sun persettä, sullehan on kasvamassa kunnon JLo-booty!" Eihän siinä voinu kuin hymyillä ja kiittää, lihaksikasta isoa bootyä tässä haetaankin! Ainiin, onhan toi hupparikin uus Reebok duunista :D

Huoh, mutta nyt viimeiset iltapalat nassuun. Huomenna pitäs tulla postissa vastaavasti "jauhoja" eli työkaverini sanoin "Saran purkkiruokia". Niistä esittely siis myös tulossa asap!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti