tiistai 31. heinäkuuta 2012

Lahja salaiselta ystävältä

Jei!
Tänään tuli postissa eräs paketti, jota olin melko suurella jännityksellä odottanut, koska en todellakaan tiennyt mitä paketti sisältäisi....
Ilmottauduin nimittäin parisen viikkoa sitten erään facebook kirpparin (jep, olen koukussa) "salainen ystävä" rinkiin. Ringin ideana on,että osallistujat hankkivat ylläpidon arpomalle salaiselle ystävälle lahjan, hänen mielenkiinnon kohteidensa mukaan. Lahjan arvo tuli olla posteineen väh. 15 euroa, ylärajaa ei ollut.
En siis tiedä kuka minulle oli lahjaa ostamassa tai mitä olin saamassa, minun täytyi vain luottaa ostajaan ja 15 asiaan, jotka olin mielenkiinnon kohteikseni ilmoittanut. Tarkkaan en omia sanojani (noita 15sta siis) muista, mutta koska vaatekirpparista oli kyse, mainitsin lempivärejäni, joitakin tylini avainsanoja ja vaatekokoni. Ja ei kun odottamaan....

Ja mitä paketistani paljastui!? Ihanaakin ihanammat korvikset, jotka ovat niin tyyliseni, kuin vain korut voivat olla. Blingiä, pitkät, sulkia, mutta kuitenkin tyylikkäät ja monikäyttöiset.


Lisäksi tuli nude korkeavyötäröinen hame, johon olen heti silmittömän rakastunut ja hame vielä istuu kuin istuukin täydellisesti! Lopuksi vielä kiva biletoppi, jonka väri on enemmän kuin herkullinen!


Hieman osallistuminen jännitti, mutta ehdottomasti aijon osallistua toistamiseen. Ja palautteen  perusteella minunkin lahjani saanut tyttönen oli oikein tyytyväinen omaan lahjaansa, vaikkei hänkään luonnollisesti tiedä, kuka hänelle lahjan lähetti.


Ihania pieniä arjen piristyksiä tällaiset!

1 kommentti: