tiistai 10. heinäkuuta 2012

Paljetteja ja mineraalimeikkeijä

IIIIIK! Kauna sitä etsin, viimein se löytyi, nimittäin eräältä kirpparilta Dorothy Perkinsin IKI-IHANA paljettijakku. Jotain tuon tyylistä olen varmaan vuoden päivät etsinyt ja viimein etsinät palkittiin.
Onhan se melko överi, mut oikeanlaisiin kekkereihin ja oikein (sopivan hillitysti) asustettuna toimii varmasti!


Ja sitten erääseen toiseen viikon hankintaan, joka sekin hieman kimmeltää...nimittäin LilyLolon mineraalimeikkeihin. Saman merkin tuotteita olen hankkinut pari kertaa aikaisemminkin ja joka kerta olen ollut enemmän, kuin tyytyväinen. Aikaisemmin olen hankkinut mineraalipuutereita, siveltimiä ja cover up peiteainetta ja tällä kertaa täydensin valikoimaa jälleen yhdellä siveltimellä ja kolmella luomivärillä. Nettisivut ovat selkeät, tilaaminen helppoa (maksu esim visalla tai paypal tilin kautta) ja toimitus erittäin nopeaa. Tämänkin paketin tilasin torstai-iltana ja jo tänään se odotti minua postilaatikossa, jee!


Nyt oli vuorossa poskipunasiveltimen, harmaan kajalin ja muutaman luomivärin tilaus, sillä kaikkia kosmetiikkavalikoimani suorastaan kiepästi tarvitsi. Ihanan sopivasti shimmeriä ja kuultoa, mutta ei liikaa arkikäyttöönkään.
Tilaamani sävyt ovat vasemmalta oikealle Gunmetal, Vanillashimmet ja Orchid. Lisäksi sävyjen yläpuolella harmaa kajal.
Aikaisemmin olen ostanut kyseisen merkin mineraalipuutereita, cover up peiteainetta ja molemmille edellämainituille siveltimiä. Puuterit peittävät sopivasti, hinta-laatusuhde on kohdallaan ja siveltimet ovat uskomattoman hyväntuntuisia iholla ja mielestäni laadukkaita. Lisäksi mainittakoot, että kaikissa tuotteissa värivalikoima on laaja ja esimerkiksi puutereistakin saa tilattua pieniä (ja hyvin edullisia) kokeilupakkauksia. Myös löytyy erilaisia lahjapakkauksia ja huulikiiltoja. Suosittelen tutustumaan!









1 kommentti: