keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Hapottaa.

Pökkelöjalka täällä iltoja!

Tiistai (eli eilinen) on perinteisesti body compat-ilta. Rakastan kyseistä tuntia kaikista ryhmäliikunnoista ehdottomasti eniten ja siellä jos jossain vedetään aina 110 lasissa. Itsellänikin olisi haaveissa, että joskus saisi Les Millssin lisenssin ja saisi vetää ko. tuntia...

Mutta niin asiaan! Mahtava tunti takana ja taas tuntui jo puolen tunnin jälkeen, että sydän hyppää rinnasta ulos ja kaikki kehon nesteet puskee hikenä pihalle, mut mä vedin koko tunnin täysiä alusta loppuun. Siinäpä sitten näppäränä tyttönä ajattelin, että vedän samoille lämmöille keskiviikon jalkatreenin ja niinhän minä tein. Olin yllättäen, taas salin ainut mimmi siellä ukkojen seassa ja alkuun se meinas vähä jännittää (minä kun olenkin niin ujo tyttö niin vieras paikka ja vieraat ukot saa vähemmästäkin meikäläisen lukkoon :D ), mut aattelin et pokkana sekaan vaan. Ja kappas kummaa, kun vauhtiin pääsi, vedin omasta mielestäni oikein mukavan jalkatreenin johon kuului reisiojennuksia, askel- ja normi kyykyt tangolla, loitontajat, lähentäjät ja sjmv. Sit palkkarit naamaan ja kotia kohti.
Random pic. joltai salireissulta, kulaa aikalailla nykyistä kuosia.
Vaikka olen koettanut panostaa syömiseen-juomiseen ja nukkumiseen niin aamulla jo ennen kelloa heräsin kolottaviin jalkoihin. Pakaroissa oli NIIN jäätävä polte ettei ole aikoihin ollut. Mulla menee AINA jalkareeni ekana pakaroihin. Iltaa kohti siirryttäessa polte on siirtynyt kaikenkattavasti jalkoihin ja en edes uskalla ajatella mikä fiilis on huomenna. Minulla kun yleensä pahin on se toinen ja kolmas päivä. Kävin kyllä tänään hierojalla ja käytiin läpi koko kroppa, joten jospa se auttais vähän noihin jalkoihinkin.

Salilla peileistä olen huomannut, että toinen hartiani on huomattavasti alempana, kuin toinen. Alunperinkin sen ajattelin johtuvan hyvistä niska ja selkäjumeista, mutta hierojakin tänään vahvisti asian. Totesi, että toisen puolen iso selkälihas on selkeästi aivan lukossa, koholla ja ehkäpä jopa hieman tulehtunut. Tehtiin monenlaisia venytyksiä, ahkeraa kotivenyttelyä ja kylmää ja kontrolli parin viikon päästä ja sitten vallalla olevan tilanteen mukaan jatkohoitoa. Jee. Onneksi selkä ei kuitenkaan ole kipeä, mutta pare korjata tilanne mahd pian.

Se melko perinteinen iltapuolen välipala...
Tapasin tänään taas Vallattoman Vaasalaisen jolla oli minulle erittäin herkullinen paketti tuomisina, mutta siitä huomenna lisää kuvien ja makuanalyysien kera. Nyt suihkuun, kylmägeelin levitykseen ja unille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti