perjantai 5. lokakuuta 2012

Tahtois lisätukkaa

Allekirjoittanuthan on läpikäynyt elämänsä aikana miltei kaikki värit ja mallit päässään. On ollut pitkää, lyhyttä, polkkaa, tummaa, vaaleaa, mustaa, sinistä, oranssia...niinpä.
Osan olisin voinut jättää tekemättä, mut samapa tuo, hiukset ovat aina olleet minulle uusiutuva luonnonvara.

Aina olen kampaajan tuoliin istunut melko "ihan sama kaikki käy" asenteella ja hyvin pitkälti olen aina ollut tyytyväinen. Onni on siis luottokampaaja. Nyt olen kuitenkin kohta vuoden pitänyt yllä pienoista kasvatusprojektia, koska taas polkka tai jopa siitä pidempi reuhka kiinnostaisi. Lisäksi olen rakastunut "juurikasvumalliin"....ja sillä nyt toistaiseksi mennään.

Tarkoituksena olisi tehdä jossakin vaiheessa "hiukset elämäni varrella" postaus... sitä ennen, toivotaan arpaonnea Uinon hiusarvonnasta jotta tähän projektiin saisi vähän lisäpontta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti