sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Viikonloppukuulumiset

Ensinnäkin- täällä on täydellisesti talvi. Oon ihan fiiliksissä! Rakastan joulua ja olenki ollu ihan joulufiilareissa pari päivää. Olen suunnitellut lahjoja, hyräilly joululauluja ja....(jep, olen kajahtanut) ja suunnitellut kirjettä joulupukille. Mut tykkään...oon ihan fiiliksissä. Kamalasti tekis mieli kotonaki puuhata kaikkea, leipoa, sisustaa.... ja vähän muutoksia kotona teinkin ja kynttiläkausi alkoi täydellä höyryllä!

Näkymä takapihaltani
Eilen olin ajatellut vaan röhnätä sohvalla ja olla ihan nollamodella, mut sitten eräs ystäväni soittikin et hän saapuu luokseni ja mukanaa hieman viiniä. Ja sehän vaan passas! Leipastiin pitsaa, tehtiin salaattia ja nautittiin lasit viiniä. No myönnän, tuhottiin koko kolmelitrainen tonkka ja pelattiin aamuun asti legendaarista Afrikan tähteä! Oli huisia! Yatzyakin meinattiin pelata, mut puolen yön jälkeen alettiin olla jo niin hyvässä viinissä, et laskeminen olisi ollut hieman työläst! Ihana kotirentoutuminen siis!


Sunnuntai onkin mennyt parin lenkin, kotihommien, leipomisen ja rentoitumisen merkeissä ja kun leivoin suklaasta, päätin vähän hemmotella "suklaalla" nassuanikin ja testiin pääsi Lushin Cupcake kasvonaamio, Ihan mieletön tuote, pääsee välittömästi lempparilistalleni. Tosin kyseisen kaupan tuotteissa on paljon sellaisia muitakin, mitä pitää hankkia ja testata. I´m in lööv!

I´m sexy and i know it....

 Jos hieman viel kaakaota, suklaakeksejä ja venyttelyä ja sitten lataamaan akkuja alkavaa työviikkoa varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti