torstai 29. marraskuuta 2012

Hävettää.... kuurille mars.

Koko syksyn olen kyllä syönyt terveellisesti ja liikkunut todella paljon, hyvä minä! Jostain syystä (osin ruokavalioni muutoksesta varmasti johtuen) kynnet olivat päässeet järkyttävään kuntoon ja hiukset tuntuivat kuivilta. Lifeen siis hakemaan vähän apua. Nappasin mukaani lisäravinteen, jonka pitäisi vahvistaa kynsiä ja hiuksia. Kuurin kesto on 3kk ja odotan innoissani jo nyt, että pääsen kertomaan tuloksista. Mutta alla kuitenkin järkyttävä lähtötilanne.... Herkät ja kauniskyntiset- skipatkaa!!!


Siinä Lifessä pyöriessäni sain jostakin taas ajatuksen juoda puhdistuskuurin. Olen juonut noita kuureja ennenkin muutaman ja aina oon saanu siitä sellaisen fiiliksen, että moskat lähtee likenteeseen. En tiedä onko siinä kuinka paljon lumevaikutusta, mut ainaki naamaan puskee aina muutaman näpyn ja vessassa saa laukata, kuin palokunnan hevonen. Tällä kertaa valkkasin viikon tehokuurin, josta voisinkin kirjoittaa kuurin viimeisinä päivinä vähän lisää...saa nähdä mitä tuloksia tälläkertaa! Muutenkin samaan postaukseen tulen liittämään vähän valotusta ruokavaliooni ja liikuntaan...pysykää kuulolla!


Onko muilla kokemusta ko. kuureista suuntaan tai toiseen???

1 kommentti:

  1. Mä oon kokeillu ton detox-kuurin pariin otteeseen ja en kyllä huomannu että oisin puhdistunu mitenkää vaikka söin niinku siinä vaadittiin. ainoastaa tuli pää kipeeks, mikä toisaalta vissii liittyy siihen ku kehosta poistuu kaikki kuona.

    VastaaPoista