perjantai 23. marraskuuta 2012

Viimalta pakoon

Kävin moikkaamassa taas kainaloa etelässä (jee ja se on just matkalla pohjolaan!!!) ja yksi päivä piti ravata pitkin kaupunkia shoppaillen. Tosin itselle ei tällä kertaa vaan kainalolle etsittiin talvisempia vaatteita ja lopulta pari talvitakkia lähtikin mukaan. Harmi ettei kamera ollu matkassa, mutta.....

Tän näköisenä sitä sit tuli liikuttua pitkin kohtalaisen ruuhkaisia katuja ja kauppoja. Itse tykkäsin ihan hurjana ja voisin aina kulkea tuossa mun viitassa. Pitäis saada toisessakin värissä.

Huivi;pieces, Takki; Ebay, Vyö ja laukku; Guess, Housut HM ja Kenkut Esprit


Illalla tuli käytyä yhden ystävän synttäreillä ja tutustumasas uusiin ihaniin ihmisiin. Harmi, ettei bileistä ole julkaisukelpoista kuvamateriaalia.

NIIN!!! Ja minä sirryin viimein hifipuhelin aikaan :D Vanha palikkapuhelimeni otti osumaa eräissä huiseissa polttareissa ja ui vähän vedessä.... se pimeni. Muutaman viikon käytin frendin vanhaa luuria ja sekin pimeni kesken matkan stadiin ja oli kiire ja aika saada uusi (ja viimein se älypuhelin). Mitenniin myöhässä??? 
Itse en tiedä olisinko edelleenkään hankkinut ko. luuria, koska meikäläisellä on vähän huono tapa hajotella luureja, mutta jospa nty viimein oppisin käyttäytymään ja varomaan ko. vempelettä. Uskon kyllä että niin käy, koska olen uskomattoman rakastunut. En tajua miten olen tullut toimeen ilman iPhonea ja sen mukanaan tuomia koukutuksia, kuten instagrammia (meikä löytyy muuten nimellä v1lpu).

 Jep, vanhahan se on (kainalon vanha, vaihdatin lasin ja jonku napin siihen pikkuhintaan) mut mulle tää on jo iso askel sivistykseen!
Ja pitihän sille söpö kuori/kotelo hankkia...koska muuten tuo olis aika säpäleinen viikossa. Oletettavasti musta tulee nyt kotelo/kuorihirmu ja eBay kantaa mulle kokoajan jonkunlaista kapsäkkiä...

Mut siinäkai tärkeimmän, nyt iltapalaa, kainalon odottelua, huomen duuniin, pikkujoulut ja Cheekkiä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti