maanantai 11. helmikuuta 2013

Tuumaustauko

Niin siinä taas kävi, että ykskaks postauksiin tuli tauko. SItä minä vähän pelkäsinkin ja sekös minua harmittaa, syö ja kiukuttaa.... mutta miksi näin kävi taas. Tämä oli nimittäin kolmas kerta, kun muutaman kuukauden innostusbuustin jälkeen "se vaan jää".

Kysymystä miksi pohtiessani havaitsin parikin seikkaa... ensin kiire, jonka vuoksi ei ehtinyt hetkeen postaamaan ja sen jälkeen bloggerin avaaminen tuntui vain kaukaisemmalta ja kaukaisemmalta ajatukselta. Toisena syynä olen nyt havainnut sen, etten ehket kokenutkaan pelkän "lifestyle" blogin pitämistä kuitenkaan omakseni... minulla ei ollut tarpeeksi kirjoitettavaa. Ehket ajauduin vain siihen ratkaisuun, koska "kaikki muutkin".

Olenko tylsä? Mielestäni en, ison osan päivästäni vaan täyttää eräs asia, joka ei juuri ole saanut tilaa aikaisemmissa viritelmissäni ja se on urheilu. Sen monissa muodoissa ja sen lieveilmiöina ravinto, liikuntavaatteet yms. Joten havahduin, että miksi ihmeessä jätän jonkin elämässäni niinkin olennaisen asian pois, joka vie päivästäni useita tunteja. Miksi en yhdistäisi näitä? Niinpä!


Joten, tästä se taas lähtee. Elokuisen elämää sävyttyy jatkossa melko ahkerasti liikunta-aiheisilla postauksilla, treenipohdinnoista, ravinnosta ja muusta asiaa hipovasta ja mausteena tullaan näkemään perinteisempiä päivän asuja ja muuta tyttöhömppää.

Mä oon innoissanni, nyt sata lasissas eteenpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti