lauantai 6. huhtikuuta 2013

Käynnistä uudelleen

Sellainen fiilis mulla on. Restarttia kaivataan ihan toden teolla, jotta tää kovalevy ja koko emäntä toimis vähän sutjakammin. Koko viikko on ollu kamalan nahkea, mutta eilen ja tänään varsinkin minusta on tuntunut, etten jaksa sitten millään. Lähtökohtaisesti olen aina tähän aikaan keväästä uupunut, mutta nyt lomattomuus, treenit ja ehket hieman liian naftit ruokailut ovat saaneet aikaan sen, ettei tää tyttö vaan toimi. Treeni kulkee, kroppa toimii, mut päässä jyskyttää kokoajan uupumus. Olin jo tänään pitämässä herkkupäivää tankatakseni vähän energiavarastoja mut taidampa skipata... ensi viikolla saan olla kainalopaikalla helsingissä 4 päivää niin ehkäpä silloin on parempi aika herkuttelullekkin. Päätin, et viikon viel eteenpäin mä tsemppaan ja teen niinkuin tähänkin asti, mut sit viikon päästä annan itselleni ainakin luva syödä kunnolla ja tankata varastoja täyteen. Ja nukkua!

Hmn...mitä vaan tuollaisesta aamupalasta!
Mulla on sellainen paha tapa, että jos päätän tehdä jotakin (siivota, reenata, reissata, mitä tahansa), niin mähän myös sen teen, olin sitten kuinka puhki tahansa. Mun on todella vaikea päästää irti aikaisemmin tehdyistä suunnitelmista ja joskus venytänkin kroppani ja jaksamiskykyni ihan äärirajoille. Sitten taas jos joskus anna löysiä, se morkkiksen määrä on ihan järkyttävä. Olen yöllä noussut lenkille tai tiskaamaan koska edellis-iltana se on jäänyt tekemättä vaikka olin suunnitellut. 
Joskus mä niin toivon, että oppisin rentoutumaan. Iltaisin kotonakaan en osaa vaan katsoa telkkaria ameebana vaan aina teen samalla jotakin muuta. Lakkaan kynsiä, siivoan, venyttelen, harjaan kissoja, suunnittelen duunijuttuja...aina jotakin.

Nyt taputtelis tän duunipäivän loppuun ja lähtis latautumaan (eli kiertämään kavereita ja sukua) kotimaisemiin savon sydämeen. Lomastahan tmäkään ei käy, koska kokoajan kauhea stressi päällä mihin pitää vielä ehtiä ja ajaa vuorokaudessa 200km molempiin suuntiin...sit olis viel lenkkiä, yks sali jäljellä jajajjajaja... Voisko sunnuntaissa olla vaikka 38 tuntia?
Joo-o. Voin maistaa mielessäni noi <3
No kaikesta tästäväsymyksestä ja negatiivisuudesta huolimatta hyvää viikonloppua! Treenailkaa ahkerasti, niin minäkin olen tehnyt. Sykemittariin on kertynyt ne lukemat mitä sinne viikottain koetan vähintään saadakkin ja salilla on himpan saanut lisätä taas painoja tai toistoja- kehitystä siis tapahtuu- jes!

Palataan huomenna tai alkuviikosta uusin kujein!
Onneksi ensi viikolla on tosiaan kaikkea kivaa tiedossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti