torstai 1. elokuuta 2013

Elossa(ko)?

Jep, täällä ollaan.
Iso pahoitteluni hiljaisuudesta. Taitaa olla meikäläisellä vaan sellainen tilanne, ettei passais yhtää ottaa kirjoitustaukoa, koska se heti hankaloituu. Tosin, nyt on ollu koko elämä sellaisessa myllerryksessä, ettei aina ole ihan ajatus ollutkaan tässä blogissa. Töitä ihan kauheasti ja miljoonia uusia tuulia ja vanhoja tuulia uudestaan ja kaikenlaista. Huoh, eläkää ristiinnaulitko, bliis! Mullon elämä, kai? No oliskin.

Mutta siis. No mitään erityistä ei ole koko kesänä olle, olen vaan painanu ihan liikaa duunia ka koettanu saada treenattua suurinpiirtein normaalisti. Mitään uutta treeniohjelmassa ei ole ollu, samalla on menty, koska se on tuntunut toimivan. Nyt alkaa mielessä jo kyllä postella uusi treeniohjelma, mutta uskoisin et viisjakoisella kuitenkin mennään. Aerobiset on jääny melko vähiin viimeisen 1,5kk aikana, 1-2 lenkkiä vaan viikossa. Noooo.... kai mää silti oon kiristyny. Vai oonko?

Biksukuva on parin viikon takaa totaalisen rötväys/tankkausviikon päätteeksi. Pidin viikon kokonaan reenitaukoa, kun tuntui, että kroppa on ihan lopussa ja pakko myöntää, että kannatti kuunnella itseään. Nukuin, söin ja huolsin kehoa ja alla lopputulos.


Jotakin alkaa viimein olla reisissä ja pakarassakin ja hyvä niin, niitä on koettettukin painaa. Lisäksi olen nyt keskittyny vatsoihin, pitkään kun ne olivat minulla ihan paitsiossa (hyihyi minä). Olkapäät ovat myös saaneet kesän aikana extrahuomion.

Nää toiset, alla olevat kuvat on kuvattu tänä aamuna juoksulenkin päätteeksi. Tein ekan aamuaeron varmaan kahteen kuukauteen ja maistui perkskutin hyvälle, heti kun vaan sain itseni sängystä ylös. Josko huomenna koettas uudestaan. Tässä alkaa jo näkyä toi mahan eteen tehty työ, jee! Kainaloltakin tuli positiivista kommenttia kiristymisestä ja sekös mieltä ylensi. Mullon paras koutsi! Kaikenkaikkiaan nyt viimein alkaa omaankin silmään tarttua tuo pikkuhiljaa muuttuva silhuetti. Ihana huomata, et turhaan ei ole hikoiltu!


Ja hahahaa, tätä viimeistä loppukevennystä mietin kirjoitanko ollenkaan, mutta uhallanikin sen teen (jori, on minua nartuksi monesti haukuttu :D) Minusta ja blogistani kuulema puhutaan tällä ihanalla kotikylälläni. Ihan sama, minua se ei haittaa ja itsehän olen tehnyt itsestäni ns julkisen eläimen. Mutta eri asia on se, kuinka asiat tuodaan julki. Tai tuokaa vaan kuinka vittumaiseen sävyyn tahansa, en välitä paskaakaan!!! Mutta se mikä pitää rintaani röyhistäen sanoa on se, et luuletteko te oikeasti et mä treenaan ihan päin persettä?! Kattokaa nyt noita tuloksia, daa! Et läyhätkää vaan ja kattokaa sitä omaa habaanne ja miettikää keltä se rauta nousee :D Ja ihan muistutuksena, kenenkään ei ole pakko lukea tätä, kerta tää on niin kauheen paska ja naurettava blogi.

Hah, pikku provo piristää aina päivää. That´s me. Sori

nyt unille, koetan aamulla jatkuuko tää hyvä mode huomisellekin. Nyt mä oon taas kanavalla ja aijon pysyäkkin. Puss!

9 kommenttia:

  1. Sara sä näytät todella hyvältä ja ku kattoo aina uutta päivityskuvaa kropasta, ei oo epäilystäkään ettetkö ois treenannu oikein! Muutoksia parempaan näkyy joka kuvassa, ole ylpeä itsestäsi <3 ! Ja mitä noihin läyhääjiin tulee, niin mulla on mielessä yks sana: Kateus.

    "When you want to give up, just think of the people who would love to see you fail. Don't give them that pleasure"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä Anna sen tiedän eikä se mua sikäli vaivaakkaan, huvittaa vain ;)
      Ja kiitos, nyt alkaa omakin silmä jo huomaamaan muutoksia. Onneksi. Tsemppaa jaksamaan.

      Poista
  2. Se on todella hieno piirre ihmisessä, että osaa asettaa itsensä kaikkien yläpuolelle ja tietää muiden ihmisten asiat paremmin kuin ne ite :D Onneks ne voi jättää omaan arvoonsa, koska ne taitaa olla täysin hukassa omassa elämässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se onkin. Minua vain huvittaa. Ja tää on kärjistetysti "vähän sama asia" ku sanottas broileria possuksi. EI brouleri ole possu. Broileri on broileri ja that´s it. Jos tulokset näkyy ni eikai se sillo oo kauheen väärin treenattu? Siitä voidaan olla eri mieltä, oisko voinu treenata viel vähän paremmin tai lujemmin ja tehdä jotain pikkusen vielä paremmin, mutta sitä et kokonaisuus on paska niin uskallan olla aikalailla eri mieltä. Mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen :)

      Poista
  3. Hyvä Sara, jatka vaan tota rataa:) Muutosta tullu kroppaat kovasti. Niin ja sehän on muistettava että Kateus on ansaittava :) Antaa kateellisten puhua ja ainahan on mahdollisuus jokaisella samaan. Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  4. Minä täältä naapurikylältä oon jo pidemmän aikaa seurannu sun blogia ja innolla oottanut uusia tekstejä. En pahemmin blogeja ruukaa seurata, mutta mukava lukea "tutun" edistymistä ja ajatuksia, jatka vaan samaan malliin:)

    VastaaPoista
  5. !!!!!! Vihdoinki uutta postausta, niin upee tyttö oot että oon ihan helvetin kateellinen!:D kuinka kauan oot nyt treenannut salilla ?

    VastaaPoista
  6. Oivoi, kommentteja <3 IIK!
    Kiitos kommenteista teille kaikille! ja tsempeistä viel isompi kiitos!
    Ja olen treenannu nyt salilla viime marras-joulukuusta lähtien, että karkeasti sellaiset 9kk. Ensin kolmijakoisella ohjelmalla ja nyt jonkun 4kk viisjakoisella.

    VastaaPoista
  7. Sara, sun kroppa on tosi uppee ja siihen kun lissää tuon sinun persoonan niin oot superpakkaus! Jokainen treenaa tyylillään ja niin kun parhaalta tuntuu ja sä teet just niin, hyvä. Mahtavaa elämää! :D

    VastaaPoista