maanantai 6. toukokuuta 2013

Aamulla jalat soikeaksi

Mitä tänään tapahtui. Mä laitoin kellon soimaan 6.30 ja kipaisin 7.00 salille. MINÄ!? Maailman pahin aamuvihaaja! Ja miksi tämän tein? Jotta pääsin illalla kaffittelemaan erään ystäväni luokse, jolla on melkolailla samanlainenpalo tähän hommaan, kuin minulla nyt. Smaanhenkiset frendit on melko vähissä, niin ihana päästä välillä jakamaan ajatuksia sellaisen kanssa, joka täysin tietää mistä puhutaan ja jaksaa jutella protskuista ja treenikuvioista tuntitolkulla! Kaikenlaisia ystäviä tarvitaan ja ihana et eri ihmisten kanssa tapetilla voi olla erilaiset asiat, mutta ihana välillä jutella treenijuttuja muidenkin, kuin Kainalon kanssa.

Mutta se treeni. Aika paha polte oli pakaroissa jo eilenillalla lauantaina tehdystä etureistatreeninpoikasesta. Normistihan etureiskat on aikaisemmin viikolla, mut nyt se tuli muutaman sattuman kautta vasta lauantaille...lisäksi asiaa ei ainakaan helpottanut se, että eilen tahkosin jumppasarjoja pari tuntia olohuoneessa. No, päätin kuitenkin, et treeniä en skippaa ja uhmakkaana salille. Koetin ottaa hyvät lämmöt ja mitä sitten kävikään- kivuista huolimatta sain vedettyä täyden jalkatreenin! Ja nyt jos koskaan on pystö kipeänä.

Kuva viikontakaiselta kevyeltä Stadin jalkareeniltä, pohkeet.

Tässä uudessa jalkaohjelmassa on seuraavaa;
Kyykky - 2 sarjaa, 12 + max + max (30sek palautuksilla) (70kg)
Vaakaprässi - 3 sarjaa, 5 + 5 + 5 toistoilla, (100, 86 ja 73kg)
Sjmv - 3 sarjaa 12 toistoa (50kg)
Pohkeet - 4 sarjaa, pituus vähä painon ja fiiliksen mukaan, nyt tein 20 + 10 pudotuksella

Lantionnostot, tanko lantiolla painona - 3 sarjaa, 15
Lantionnostojen painot viel hakusessa ja tällä viikolla skippasin ajanpuutteen vuoksi. Ja tää nyt on muutenkin vähän extraliike, joten teen jos aika/kroppa antaa myöten.

Vielä täytyy painoja hieman hakea ja toi prässi varsinkin on mulle jotenkin "outo"... tai toi vaakaprässi on mulle jotenki hankala aloittaa....se liikkellelähtö on perkeleen raskas mut sit ne painot iha kevyet...vaatii viel hieman opettelua. Prässipainoissa ei ole mukana kelkkaa. Muutenkin kyykky viel hieman hakusessa ja sjmv tuon kyljen takia mut pikkuhiljaa tavoitetaan se "aika ennen kylkirikkoa". Ainakin toivottavasti.

Viikon takaista palauttelua

Kuvia ei valitettavasti ole, koska ei ollu aamulla aikaa kuvailla, jotta ehdin suurinpiirtein ihmisten ajoissa töihin. Ja olen yllättyny, koko päivän on olul ihan törkeen energinen fiilis ja ei väsytä sen kummemmin, kuin normaalistikkaan. Ja ihana fiilis, kun saa töiden jälkeen koko illan olla "ihan rauhassa"! Olen yllättynyt, kun sanon tämän "ääneen", mutta taidan jatkossakin tulla tekemään aamupunttia. Huoh. Olipa miltei kirosanalause. Katotaan pahastikko tuota kadun myöhemmin.

Nyt ruokaa kasa nassuun ja lihashuoltoa, eli tunti venyttelyä Oc:n täydellisten naisten seurassa, parasta kevyttä iltaviihdettä! Huomenna ohjelmassa olis taas "combatin" vetäminen, jännä nähdä paljonko porukkaa saapuu taas paikalle. Toivottavasti paljon. Mä niin rakastan sitä ohjaamista (mut siitä pian oma postauksensa). Sen jälkeen vielä pumppailemaan tissit kipeäksi.

Adios!


4 kommenttia:

  1. No mutta, sullahan on miltein samat jalkaliikkeet kun mulla: http://colormystrength.blogspot.fi/2013/04/paivan-treeni-290413.html
    Tosin mulla tosiaan jalkapäivän settiin kuuluukin sitten myös vatsat ja kyljet, sillä teen vaan kaksijakoista.

    Ja toisenkin yhteneväisyyden bongasin, mäkin olen nimittäin ruvennu välillä heräileen aamulla salille ja en todellakaan ole aamuihminen. Mulla tosin tähän syynä se, että mies käy _aina_ aamuisin ja välillä on kiva mennä yhdessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muute ihanaa treenailla miehekkeen kanssa yhdessä :)))

      Ja joo, mä teen vatsat 2 päivänä salilla mut teen ne aina "sillon ku jaksaa", eli niitä ei oo sidottu mihinkään tiettyyn treenipäivään.

      Poista
  2. Se on muuten totta, että jo YKS samoista asioista kiinnostunu ystävä on ihan huippujuttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin on! Käytiin ekaa kertaa yhdessä eilen treenaamassa ja ai että maistu hyvälle!

      Poista