keskiviikko 21. elokuuta 2013

Jännitystä Oulussa


Viime sunnuntaina Oulun Matetojasalissa järjestettiin Fitness Expon karsinnat, ne viimeiset. Aikaisemmathan oli järkjätty jo Tampereella ja Jyväskylässä. Toki itseäni kiinnostaa aina tällaiset kekkerit kaikenkaikkiaan, mutta erityisesti pulssia oli nostamassa kahden tutun tytön nouseminen bikinisarjoissa lavalle. Molemmat neitokaiset olen tavannut ja heihin tutustunut Virmajoen järkkäämällä leirillä, jossa olin keväällä. Suurella mielenkiinnolla olen molempien tyttöjen blogia seurannut ja valmistautumisessa elänyt mukana- on se vaan jänskää! Katjaa olen muutenkin nähnyt ja pitänyt yhteyttä aikalailla ja varsinkin kisojen lähestyessä meillä tais puhelimet piippailla aika ahkeraan, kun "läyhättiin" kaikesta valmistutumiseen kuuluvasta ja tunnelmista.

-163, Katja oikeassa laidassa

Mutta niin, tytöt. Katja kilpaili -163 ja Vilma + 168 sarjassa. Molemmat oli huikeita, kauniita ja ennekaikkea lavalla esiintymiseltään todella säteileviä. Molemmilla tytöillä oli ihana staili ja se kävely...molemmilla NIIN ihanan rentoa. Kattelin kadehtien sitä ja aattelin, et noista askelista sais moni muu ottaa oppia. Tosin kokoajan muutenkin listasin mieleeni asioita "muista nää ja elä todellakaan tee näin"-listoja. Kaikki oppi ja vinkit pitää koettaa imeä jokapuolelta, mistä vain suinkin.
Molemmat tytöt oli tyytyväisiä suoritukseensa ja syystäkin! Vilmalle ihan huisisti tsemiä SM-kisoihin ja Katjalle rakkaushalaukset päätöksestä olla lähtemättä. Purskahdin itkuun just toissapäivänä Katjan blogia lukiessani, kun meikkiskin oli siellä saanu kiitoksen <3.  Molempien tyttöjen ajatuksia kisoista ja fiiliksistä voit lukeaheidän blogeistaan; Katjan ja Vilman.

+ 168, Vilma keskellä

Kisojen loputtua ja Vilman halimisen jälkeen suuntasin Katjalle ja siellä fiilisteltiinkin ilta ja purettiin vähän tapahtuneita ja mentiin vähän raflaan tankkaamaan. Yöllä kun ajelin kotiinpäin niin aattelin, et paljon tää harrastus on multa vieny ja jopa ystäväpiiriä kutistanut, mutta on se paljon tuonutkin. Yksikin hyvä ystävä korvaa tusinan "ystäviä". Kiitos Katja!
 Kisoja, muita sarjoja tai tuloksia en lähde analysoimaan nyt tässä, vaikka mieli hieman tekisikin, mutta sen sanon, että jos mä olen menossa yhtä "keskeneräisenä" lavalle, kuin jotkut olivat sinne tulleet (jos siis koskaan sinne ees päädyn :D) niin repikää mut tukasta alas sieltä. Musta puheet "haetaan kisakokemusta" on ihan perseestä. Mä en ainakaan viitsis lähtä sinne, jos tietäis suoraan ettei ole MINKÄÄNLAISIA jakoja. Stailaus perseestä, kunto huono, asennot ja kävelyt ja poset onnettomia. Huoh. Jokainen toki tyylillään, mutta ei se ole enää katsojillekaan viihdyttävää kun joukossa on muutama heinäpään oluttuvan terassilta revitty säbänpelaaja tai muutenvaan "laihdutin mä kesäks kakskiloa" pissaliisa. Anteeksi jos loukkasin jotakin. Tai ei oikeastaan...sinä mieltä mä nyt vaan oon. Tästä(kin) mut varmaan ristiinnaulitaan mut antaa mennä vaan, ei ois eka, eikä varmaan viimenenkää asia josta joudun tilille vielä joskus.

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä lopettaa. Mä karkaan kaupungille viettämään laatuaikaa ystävän kanssa, palailen ehket vielä myöhemmin illalla uuden "lookkini" kanssa! Adios!

3 kommenttia:

  1. Ihana sara! Hei oonko mä päässy jo terdetyttö-kategoriasta pois? En voi uskoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pölijä. :D Sä oo siinä koskaan ollukkaa. Ja mimmien kuosit oli paremmat mutta ennekaikkea noissa miehissä muutama sattu silmiin ja ei niin hyvällä tavalla.

      Poista