torstai 21. marraskuuta 2013

Isoja asioita

Unettomia öitä ja miljoonia pohdintoja... Ja lopulta mä sen päätin; nyt lähdetään valmennukseen. Mä olen vuoden treenannut salilla ja kokoajan se on maistunu helvetin hyvälle, parantunu oikeastaan vaan se fiilis kokoajan. Tuloksia tulee ja tavoitteet kasvaa. Pää oppii päivä päivältä enemmän tästä elämäntyylistä ja kroppa toimii. Siihen kun yhdistetään luonne "vaikka perse edellä puuhun" ja savolainen hulluus, on paketti valmis.

Kai mä olen jo pidemmän aikaa sisimmässäni tienny ja nähny mihin tää pikkuhiljaa johtaa, mutta itselleen asian myöntäminen on pelottanu helvetisti. Miksikö? Siksi, että pelkään epäonnistumista ja väsymistä. Lopulta sain taitettua pelolta niskat ja lähetin tekstiviestin Ruoholaden suuntaan "Millon tavataan?".
Vapisevin jaloin astelin about viikko sitten Mayorsille. Vastassa loistava ja hieman pelottava äijä, jonka lämmin halaus ja suorasanaisuus sai mut kuitenkin nopeesti rentoutumaan. Se on jännä, vaikka on tavattu jo useamman kerran, aina mua jännittää. Jaettiin ajatuksia, neuvoteltiin, mua neuvottiin, vedettiin linjauksia, raha vaihtoi omistajaa ja niin olin hetkessä myynyt sieluni fitnekselle. Siinä se sitten oli. Yks kaks mulla olikin valmentaja- Aki Mähönen.


Nyt on asiasta kulunu viikon päivät. Mun askel on kevyt. Mun on helppo hengittää. Mä tiedän et tie on raskas ja vaikea, mutta uskon, että se on kulkemisen arvoinen. Mä olen kuin pieni lapsi tietosanakirjan edessä...tajuan kokoajan, että on kauheasti opittavaa ja uutta edessä. En tiedä vielä oikeastaan mitään. Mutta mä tiedän olevani hyvissä, osaavissa ja luotettavissa käsissä. Mä olen oikealla tiellä.

Mihin se tie sitten vie? Toivottavasti Lahteen syksyllä 2014. Siihen tähdätään kaikin keinoin. Mä haluan kisata. Mä haluan tavoitella nyt tätä unelmaa täysiä. Se on mun focus. Ai mikä luokka? No se on vielä hieman auki, mutta kyllä se koetetaan -163 body fitness sarjaan tähdätä. Mulla on kuulema ihan hyvin mahkuja ja aika riittää jos vaan työt tehdään hyvin.

Huoh. Nyt se on kerrottu. Helvetisti arki muuttuu, kaikki on ainakin hetkellisesti ruokaa ja treeniä, koska kaikki menee niin uusiksi. Mutta tästä se alkaa ja muuttuu mielenkiintoiseksi, pysykää kuulolla ;) 

Now starts story of my life! Lahti 2014 I'm on my way! 

4 kommenttia:

  1. Oikee päätös ihan varmasti. Varppina olis jossain vaiheessa harmittanut jos et olisi "leikkiin" ryhtynyt. Tsemppia hurjasti treeneihin !

    VastaaPoista
  2. Hyvä Sara! Tätä on ootettu ;)

    -Anu

    VastaaPoista